Stav: |
Dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 215 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Komunikace 2x, Manažer. Komunikace 5x |
Vydání: | 3., rozš. vyd. |
ISBN: | 9788024739267 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | po 25. března 2024 17:01 |
Číslo položky: | 802206 |
Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de
finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem