Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

Jozef Ftorek

Grada | 2012


219 Kč 199 Kč

Stav:
Dobrý
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 215
Jazyky: česky
Edice: Komunikace 2x, Manažer. Komunikace 5x
Vydání: 3., rozš. vyd.
ISBN: 9788024739267
Vydáno v: Praha
Vystaveno: po 25. března 2024 17:01
Číslo položky: 802206

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de
finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.

Komentáře ke knize
Jozef Ftorek

Narozen 1973. Publicista a odborník v public relations.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Potřebujete místo v knihovně?

Prodejte své knihy přes aplikaci Booxy!

Zjistit cenu