Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 207 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Josef Pavlovec |
ISBN: | 9788086282251 |
Vydáno v: | Pardubice |
Vystaveno: | pá 12. dubna 2024 8:17 |
Číslo položky: | 816351 |
Čtenář se seznámí s kořeny, z kterých vyrůstá moderní reklama. Není tomu tak dávno, kdy americký president Asociace reklamních agentur vyzval kolegy k návratu ke kořenům. Připomněl, že hlavním posláním reklamy je napomoci prodeji. Mám takový dojem, že Claude Hopkins by i dnes dokázal pomocí reklamy prodat více zboží a služeb než mnozí současní experti s vysokoškolskými tituly. Dokázal totiž komunikovat s obyčejnými lidmi, reagovat na jejich přání a potřeby. Dobře je znal.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem