Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Marketing od myšlenky k realizaci

Gustav Tomek, Věra Vávrová

Professional Publishing | 2011

Kategorie:
Štítky:

199 Kč 189 Kč

Stav:
Velmi dobrý, lehce odřené desky
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Pevná
Počet stran: 344
Jazyky: česky
Vydání: 3., aktualiz. a dopl. vyd.
ISBN: 9788074310423
Vydáno v: Praha
Vystaveno: út 1. srpna 2023 13:13
Číslo položky: 602710

Kniha významných odborníků se zabývá marketingem v komplexním pojetí - od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci trhů, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, kontrole a marketingovém auditu.

Komentáře ke knize
Gustav Tomek

Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze. Řadu let působil v elektrotechnickém průmyslu v oblasti nákupu a automatizace řízení obchodních činností a výroby. V současné době je vedoucím katedry ekonomiky, manažerství a humanitních věd FEL ČVUT v Praze. Působí ve všech formách pedagogické a vzdělávací činnosti.Zabývá se managementem, marketingem, managamentem výroby, nákupním marketingem.

Věra Vávrová

Publikace v oborech Ekonomie, Řízení, správa a administrativa.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Nevíte co číst?

Pošleme vám knihu z vašeho oblíbeného žánru jen za 29 Kč.

Zjistit více