Stav: |
Velmi dobrý, lehce odřené desky
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 344 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | 3., aktualiz. a dopl. vyd. |
ISBN: | 9788074310423 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | út 1. srpna 2023 13:13 |
Číslo položky: | 602710 |
Kniha významných odborníků se zabývá marketingem v komplexním pojetí - od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci trhů, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, kontrole a marketingovém auditu.
Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze. Řadu let působil v elektrotechnickém průmyslu v oblasti nákupu a automatizace řízení obchodních činností a výroby. V současné době je vedoucím katedry ekonomiky, manažerství a humanitních věd FEL ČVUT v Praze. Působí ve všech formách pedagogické a vzdělávací činnosti.Zabývá se managementem, marketingem, managamentem výroby, nákupním marketingem.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem