Stav: |
Dobrý, ohlé rohy desek, fleky na knižním bloku
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 380 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Manažer. Management 9x |
Vydání: | 2., aktualiz. a rozš. vyd. |
ISBN: | 9788024713496 |
Vydáno v: | Praha |
Poznámka: | dotisk z roku 2009 |
Vystaveno: | pá 12. ledna 2024 16:23 |
Číslo položky: | 730536 |
Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění sobě, ale také jiným lidem je bráno jako něco okrajového, bezproblémov ého, případně nevýznamného. Opak je však pravdou. Všechny úspěchy, veškerý rozvoj je závislý na tom, jak pracujeme s lidmi. Manažer nebo podnikatel může být úspěšný pouze tehdy, když dovede jednat s lidmi, organizovat je, komunikovat s nimi. Když má jejich důvěru, dovede je motivovat a nadchnout, je schopen svou práci humanizovat. Všechny aktivity manažera mohou mít profesionální úroveň. Jak je to však v praxi? Je možné uvést do reality? Na to vše vám odpoví kniha Manažerská psychologie - průvodce pro manažery v praxi a pro studenty, kteří se připravují studiem na vysokých školách na řídící práci v různých oblastech.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem