Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 190 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | 1. vydání |
ISBN: | 9788075977236 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 14. září 2023 9:57 |
Číslo položky: | 639487 |
Vystoupat až na Olymp? Nejznámější český judista Lukáš Krpálek zná spolehlivou cestu. V jeho podání působí hladce: stal se olympijským vítězem roku 2016, mistrem světa v letech 2014 a 2019 a trojnásobným mistrem Evropy mezi seniory. V kategorii do 100 kg si přisvojil všechny tituly, které bylo možné získat. Kam míří dvojnásobný vítěz ankety Sportovec roku dál? Nechte se krok za krokem provést jeho kariérou i populárním japonským bojovým uměním!
Nechte se krok za krokem provést kariérou judisty Lukáše Krpálka i populárním japonským bojovým uměním.
Martin Jaroš je český marketingový odborník. Je autorem několika známých reklamních kampaní, například pro české telekomunikační operátory T-Mobile, Vodafone nebo Oskara. Od roku 2001 působil ve firmě Oskar Mobil, později ve Vodafonu, pro který zpracoval reklamu s čivavami a s Petrem Čtvrtníčkem v hlavní roli. Od roku 2012 pracoval pro T-Mobile, kde vytvořil reklamní kampaň s Chuckem Norrisem. Od února 2013 pracoval pro katarského operátora QTel a podílel se na jeho rebrandingu na Ooredoo. Jaroš je také autorem humoristického blogu Vosa na jazyku založeného roku 2003 a obnoveného v roce 2013. V komunálních volbách v roce 2010 kandidoval jako nestraník za TOP 09 do Zastupitelstva města Benešova, ale neuspěl. Poprvé vstoupil do politiky v roce 2016, kdy založil politické Hnutí NE, se kterým se chystal kandidovat ve sněmovních volbách. K tomu ale nakonec nedošlo. Po prezidentských volbách v roce 2018 oznámil vstup do politiky znovu. Dostal nabídku – od TOP 09. Zvažoval také vstup k Pirátům. V dubnu 2018 ale nakonec oznámil, že založí novou stranu.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem