Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 179 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788025311202 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | po 12. února 2024 11:44 |
Číslo položky: | 755167 |
Nechcete už být ve světe marketingu jednou z mnoha nudných hnědých krav? Pak je na čase změnit staré přístupy a oslovit své potenciální spotřebitele a zákazníky něčím novým. Staňte se fialovou krávou! Odpovědi na otázky, jaké jsou současné marketingové postupy a co nám nabízejí, vám dá populárně, přístupně a vtipně napsaná příručka světoznámého autora Setha Godina. Nakladatelská anotace.
Seth Godin je americký autor knih z oblasti marketingu. Je znám jako marketér, řečník, podnikatel a spisovatel. Seth Godin se proslavil především díky svému blogu, který spravuje již od roku 2002. Populární je také díky vystoupením v rámci konferencí TED a marketingovým úspěchům a inovacím. Vystudoval informatiku na Tuftově Univerzitě a získal titul MBA na Stanford Graduate School of Business. V 90. letech založil startup Yoyodyne, kde přišel s myšlenkou online marketingu. Když za několik let kupovalo tento projekt Yahoo, stal se i Godin součástí této firmy, a to jako viceprezident pro přímý markerting. Yahoo pak opustil, aby se mohl věnovat vlastní kariéře. Začal psát knihy o marketingu, přednášet o něm na konferencích a zároveň psát svůj blog. Godin je také zakladatelem projektu Squidoo pro tvorbu jednoduchých webových stránek. Seth Godin je autorem 18 knih, které byly přeloženy do více než 35 světových jazyků. Zabývá se v nich především postindustriální revolucí, marketingem, šířením nových nápadů a vůdcovstvím. Mezi jeho nejznámější publikace patří All Marketers Are Liars , Poke the Box , Linchpin nebo Purple Cow , jenž vyšly také v češtině. Dále je autorem publikace Small is the New Big, což je výběr článků jeho blogu . Jeho nejnovějšími díly jsou knihy The Icarus Deception: How High Will You Fly? , která se zaměřuje na průmyslovou ekonomiku a její budoucnost, a What To Do When It's Your Turn . Godin napsal také několik příruček o webových stránkách, blozích a marketingu, které jsou dostupné na jeho blogu. Seth Godin je známý také díky svým vystoupením na konferencích, například v rámci projektu TED. Jeho nejsledovanější video bylo zhlédnuto více než 3 600 000 uživateli. Godin v něm vypráví o šíření nových myšlenek a nápadů a také o reklamě a ukazuje, proč jsou špatné nebo šílené...
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem