Stav: |
Dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná brožura |
Počet stran: | 192 |
Jazyky: | česky |
Série: | Průvodce drobným podnikáním |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 80-242-0893-8 (váz.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 30. prosince 2021 8:59 |
Číslo položky: | 260871 |
Efektivní marketing vás seznámí s problematikou marketingových strategií - od provádění základního výzkumu trhu až po efektivní nastavení cen výrobků nebo služeb. V publikaci najdete rovněž podrobné informace o tom, jak využívat výhodné distribuční cesty, správně koncipovat image a využívat reklamy k dosažení maximálního odbytu. Tabulky, grafy i přehledné nabídky tipů a rad, dotazníky a kontrolní seznamy vám nabídnou cestu k snadnému pochopení nejrůznějších aspektů, které jsou spojené s úspěšným marketingem.
Peter Hingston začal podnikať roku 1979 s predajom áut neďaleko Oxfordu. Neskôr svoj podnik predal a založil podnik na výrobu elektronických zariadení na Barbadose. Potom si aj s manželkou otvoril obchod s módnym tovarom v Edinburghu, začal vydávať knihy a obchodný časopis. Všetky jeho podniky prosperovali a predal ich so ziskom okrem vydavateľstva, ktoré stále vedie. Napísal šesť kníh o podnikaní, niektoré z nich sa stali bestsellermi a boli preložené do viacerých cudzích jazykov.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem