Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Brand new : nová podoba značek

Wally Olins

Slovart | 2016

Kategorie:

49 Kč

Stav:
Velmi dobrý
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 200
Jazyky: česky
Překladatel: Petr Havlíček
ISBN: 9788075290472
Vydáno v: Praha
Vystaveno: pá 12. dubna 2024 9:13
Číslo položky: 816436

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu. Nakladatelská anotace.

Komentáře ke knize
Wally Olins

Anglický odborník a konzultant v oblasti marketingu, reklamy a propagace, zdůrazňuje význam obchodní značky. Publikace v oboru.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Potřebujete místo v knihovně?

Prodejte své knihy přes aplikaci Booxy!

Zjistit cenu