Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 200 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Petr Havlíček |
ISBN: | 9788075290472 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | pá 12. dubna 2024 9:13 |
Číslo položky: | 816436 |
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu. Nakladatelská anotace.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem