Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme

Richard Shotton

Dobrovský s.r.o | 2020

Kategorie:
Štítky:

439 Kč 289 Kč

Stav:
Velmi dobrý
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 211
Jazyky: česky
Překladatel: Kateřina Paterová
Edice: Via 49x
ISBN: 9788076425484
Vydáno v: Praha
Vystaveno: út 12. března 2024 14:49
Číslo položky: 788598

ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.

Richard Shotton

Specialista na aplikaci behaviorální vědy na marketing a reklamu.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Dárkové poukazy nově v nabídce.

Hledáte dárek pro náročné knihomoly?

Vybrat