Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 198 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Jiří Pondělíček |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 80-7261-034-1 (brož.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 28. ledna 2021 13:43 |
Číslo položky: | 147739 |
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.
Úspěšný německý autor a odborník - pracoval v posledních 20 letech jako osobní poradce mnoha firem, z nichž většina dosáhla mimořádných zvýšení obratu. Například v letech 1996-1999 zvýšil obrat firmy Rothmann & Cie AG, kde působí jako člen dozorčí rady, z 18 na 180 milionů DM - a to díky své koncepci clientingu, založené na zkušenosti, že o zákazníky není třeba jen pečovat, je nutné se snažit je nadchnout či ohromit např. novými nápady a co nejvíce je k sobě přitáhnout. Je autorem mnoha úspěšných knih o prodeji, které vyšly ve 25 zemích světa, mimo jiné např. "Klíč k prodejním úspěchům" a "Zákazník - náš protivník, nebo partner?".
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem