Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 796 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Expert 63x |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788024714813 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | pá 16. února 2024 17:51 |
Číslo položky: | 760021 |
Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měřen í a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.
Kevin Lane Keller je profesorem marketingu na Tuck School of Business na Dartmouth College. Proslavil se svou knihou Strategické řízení značky , která je hojně používaným textem v oblasti brand managementu. Kniha se zaměřuje na "jak" a "proč" a jakožto strategický průvodce poskytuje v této oblasti konkrétní taktiky pro plánování, budování, sledování ukazatelů a mangement. Philip Kotler si Kellera vybral jako spoluautora nejnovějšího vydání dnes již klasického textu Marketing Management. Keller předtím působil na Stanford Graduate School of Business na Univerzitě v Kalifornii, Berkeley a Univerzitě v Severní Karolině na Chapel Hill. Byl externím profesorem na Duke University a Australian Graduate School of Management. Soukromně často poskytuje služby jako konsultant, řeční na konferencích a dělá managera rockové kapelerock band The Church. Nyní žije v Etně v New Hampshire.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem