Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 606 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Alena Formanová, Zdeňka Žmudová |
Vydání: | Vyd. 1. |
ISBN: | 9788086706184 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 21. září 2023 13:30 |
Číslo položky: | 646130 |
Překlad 7. německého vydání je určen především studujícím SOU a hotelových škol a mladým pracovníkům v restauračních provozech. Kniha se zaměřením na spokojenost hostů zprostředkovává uživatelům teoretické i praktické odborné znalosti z oblasti servisu, úklidu, organizace a ekonomiky restaurace, péče o pokrmy, nápoje a jejich prodej, přípravu banketů a zvláštních akcí.Shrnuje i informace o marketingu v pohostinství, poradenství a prodeji v restauraci a hlavních zásadách jednání s hosty, včetně reagování na jejich reklamace. Těsný vztah mezi teorií a praxí ve výkladu usnadňuje pochopení odborných souvislostí a plánování jednotlivých pracovních postupů. Praktické příklady pak ukazují, jak jednat s hosty a jaké metody vedou k rychlým obchodním úspěchům.Množství barevných ilustrací přispívá k snazšímu pochopení výkladu a rychlému osvojení si potřebných vědomostí. Obsah knihy je upraven a doplněn tak, aby vyhovoval potřebám českých uživatelů, takže příručka slibuje stát se vyhledávanou a nepostradatelnou pomůckou nejen při výuce na školách, ale i u mladších pracovníků v restaurační praxi.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem