Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 250 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Expert 59x |
Vydání: | První vydání |
ISBN: | 9788024750224 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | pá 20. října 2023 14:47 |
Číslo položky: | 668457 |
Publikace se snaží představit českým čtenářům komplexně problematiku public relations, jeho historii, teoretická východiska, hlavní oblasti zájmu a používané nástroje. Je určena budoucím i současným profesionálům a také všem zájemcům, kteří se chtějí o PR dozvědět více. Je zde představen ucelený koncept teorie a historie vzniku PR, a to zejména v českém prostředí. Kniha je podložena řadou výzkumů a zdrojů. Vybrané kapitoly obsahují příklady a případové studie. Dále obsahují tipy na další literaturu a online zdroje, také návrhy aktivit a v neposlední řadě také cvičení. Publikace má charakter odborné vědecké monografie, která vychází z autorčiných vlastních výzkumů a z u nás převážně nedostupné zahraniční literatury. Výzkumy publikované v rámci monografie vycházejí ze standartních výzkumných metod sociálních věd, zejména kvantitavního a kvalitativního výzkumu, expertních rozhovorů a případových studií.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem