Stav: |
Dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 187 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 80-7367-074-7 (brož.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | út 13. září 2022 9:16 |
Číslo položky: | 398861 |
Vztahy na pracovišti ovlivňují nejen naši pracovní výkonnost a profesní rozvoj, ale rozhodují i tom, jak se cítíme po celý den. Proto je třeba se naučit zvládat nepříjemné situace, ke kterým při komunikaci a spolupráci s ostatními kolegy a pracovníky dochází. Kniha přináší ukázky konkrétních problémů na pracovištích a rozebírá jejich možná řešení, která vyhodnocuje a na jejich základě pak vytyčuje hlavní zásady, kterých je třeba se držet. Většinou při řešení konfliktů existuje mnoho variant, a ne vždy si vybíráme tu nejlepší. Chybí nám informace o dané situaci, vnucují se chybné domněnky a emoce, jsme omezeni časem. Navíc jednoznačná, obecně platná odpověď na otázku "Co mám dělat?" není! Jsou pouze návrhy a doporučení vhodných technik pro řešení konfliktů na pracovišti, abychom mohli přežít. A tak příručka nabízí místo jasných pravidel a návodů spíše podklady pro zamyšlení se nad problémem, doplněné o závěrečné shrnutí problematiky, a to včetně přehledu technik pro zlepšení vztahů na pracovišti.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem