Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Mezinárodní žid. 1-2 : Díl I - světový problém

Henry Ford, Bovary

1924


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Pevná
Počet stran: 252
Jazyky: česky
Vydáno v: Praha
Poznámka: obálka Antonín Burka
Vystaveno: po 18. prosince 2017 13:18
Číslo položky: 22231

....Doručovací směnka byla židovským vynálezem, taktéž platební poukaz "splatno příjemci".
I tímto "splatno majiteli" je spojen zajímavý kus dějin. Nepřátelé židů odňali jim, kde jen mohli poslední groš, ale zvláštním způsobem židé vzpamatovali se vždycky opět rychle a stali se záhy opět bohatými. Jak se dá vysvětliti toto rychlé zotavení se z vyloupení a chudoby?
Jejich aktiva skrývala se pod ANONYMNÍM "MAJITELEM" a tak
byl vždy zachráněn velký díl jejich majetku......
....To, co se v Americe nazývá "kapitálem", jsou obyčejně peníze, použité k produktivním účelům, a kapitalistou je mylně nazýván továrník, dílovedoucí, dodavatel nářadí a práce. Nikoli, není kapitalistou v pravém slova smyslu. Také on musí jíti ke kapitalistům, aby s jejich penězi financoval své podniky. Také nad ním jest moc, jednající s ním tvrději, než by se kdy opovážil jednati
se svými dělníky. Jest to jedna z tragédií dnešní doby, že "práce" a "kapitál" se potírají, ač není v jejich moci, aby zlepšily poměry, proti nimž oba protestují a pod nimiž oba trpí, náprava mohla by nastati, kdyby našli prostředek, jak možno urvati moc oné skupině mezinárodních finančníků, kteří nejen tyto poměry utvořili, ale také z nich těží.......

Komentáře ke knize
Henry Ford

Henry Martin Ford byl americký podnikatel, průkopník automobilového průmyslu. Nestal se podle představ svého otce farmářem a v šestnácti letech odešel z domu. Zkusil štěstí v Detroitu, kde se u firem James Flower & Bros a Detroit Dry Dock vyučil zámečníkem. Po vyučení nastoupil do firmy Westinghouse jako opravář parních strojů a v roce 1891 získal dobré místo ve firmě Thomase Alvy Edisona, kde se pak vypracoval do pozice hlavního inženýra. V té době se Ford ve svém volném čase zabýval experimenty s benzinovými motory a stavbou vlastního automobilu, až v roce 1896 sestrojil a úspěšně vyzkoušel svůj první automobil. Jeho vůz vyvolal zájem jak veřejnosti, tak investorů. S jejich pomocí pak v roce 1899 založil svou první automobilovou firmu Detroit Automobile company, která ale brzy zkrachovala. V roce 1903, když se mu narodil syn Edsel, založil společně s dalšími společníky Ford Motor Company. Jeho nová firma dokázala s počátečním kapitálem pouhých 28000 dolarů už za první rok své existence vyrobit až 1700 automobilů a několik prototypů, které přinesly jeho firmě mnoho vítězství v automobilových závodech a několik rychlostních rekordů. S prvním rokem mohl být vcelku spokojen, ale byl odhodlán splnit si svůj cíl vyrobit levné kvalitní auto pro každého. V letech 1906 až 1908 zaváděl po několikaměsíčním vývoji výrobu legendárních modelů N a T, které se prodávaly jen za 825 dolarů. Tím vlastně splnil svůj daný cíl, protože Ford model T překonal orientaci automobilového průmyslu jen pro bohaté. Do konce roku 1908 bylo prodáno na tisíc kusů modelu T. Aby bylo možné uspokojit poptávku po levných autech, musel otevřít novou továrnu Highland Park, kde byla zavedena jako jedna z prvních technologie pásové výroby, kterou navrhli sami zaměstnanci Ford Motor Company, kteří se nechali inspirovat pásovým zařízením na jatkách. V roce 1913 byla instalace pohyblivého pásu dokončena a další rok bylo prodáno až 250 tisíc kusů aut. Ford pak naří...

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Potřebujete místo v knihovně?

Prodejte své knihy přes aplikaci Booxy!

Zjistit cenu