Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Marketing pro začátečníky

Miroslav Foret

Computer Press | 2008


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: viii, 152
Jazyky: česky
Edice: Praxe manažera 32x
Vydání: Vyd. 1
ISBN: 978-80-251-1942-6 (brož.)
Vydáno v: Brno
Vystaveno: po 17. dubna 2023 9:16
Číslo položky: 538685

Kniha je určena těm, kteří s marketingem začínají - budoucím marketingovým manažerům, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických oborů. Autor vychází z obecných základů a pojmů, vysvětluje postupy marketingového řízení, analýzu portfolia, důležitost segmentace trhu, marketingového výzkumu atd. Radí, jak pracovat s tzv. marketingovými prvky - produktem, cenou, distribucí i propagací a že vstup na zahraniční trh nemusí být ani tolik náročný, ale že záleží zejména na formě a načasování.

Komentáře ke knize
Miroslav Foret

Narozen 20. 12. 1946 v Brně. Sociolog. Muzikolog. Prof., PhDr., CSc., zabývá se výzkumy veřejného mínění. Syn dirigenta Mirka Foreta . Saxofonista. Autor rozhlasových a televizních pořadů. O populární a jazzové hudbě psal v 60. až 80. letech do denního i odborného tisku, včetně zahraničního a zámořského. Od roku 1990 se věnuje výhradně své odborné vědeckovýzkumné profesi. Pomáhal založit soukromé vysoké školy v Brně, Bratislavě a Znojmě.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Dárkové poukazy nově v nabídce.

Hledáte dárek pro náročné knihomoly?

Vybrat