Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | viii, 152 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Praxe manažera 32x |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 978-80-251-1942-6 (brož.) |
Vydáno v: | Brno |
Vystaveno: | po 17. dubna 2023 9:16 |
Číslo položky: | 538685 |
Kniha je určena těm, kteří s marketingem začínají - budoucím marketingovým manažerům, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických oborů. Autor vychází z obecných základů a pojmů, vysvětluje postupy marketingového řízení, analýzu portfolia, důležitost segmentace trhu, marketingového výzkumu atd. Radí, jak pracovat s tzv. marketingovými prvky - produktem, cenou, distribucí i propagací a že vstup na zahraniční trh nemusí být ani tolik náročný, ale že záleží zejména na formě a načasování.
Narozen 20. 12. 1946 v Brně. Sociolog. Muzikolog. Prof., PhDr., CSc., zabývá se výzkumy veřejného mínění. Syn dirigenta Mirka Foreta . Saxofonista. Autor rozhlasových a televizních pořadů. O populární a jazzové hudbě psal v 60. až 80. letech do denního i odborného tisku, včetně zahraničního a zámořského. Od roku 1990 se věnuje výhradně své odborné vědeckovýzkumné profesi. Pomáhal založit soukromé vysoké školy v Brně, Bratislavě a Znojmě.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem