Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 192 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | 1. vydání |
ISBN: | 9788025149591 |
Vydáno v: | Brno |
Vystaveno: | čt 7. prosince 2023 13:00 |
Číslo položky: | 708316 |
Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální sítě v dnešní době nejoblíbenější marketingové médium. Facebook a Instagram si získaly nepopíratelnou oblibu jak na straně uživatelů, tak na straně inzerentů.
Avšak i přes rozšířenost těchto dvou platforem existuje pouze jen velmi malé procento uživatelů, kteří jsou si vědomi plného potenciálu nabízených propagačních nástrojů. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, jenž se zaměřuje na celkový proces online komunikace od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem