Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | vii, 199 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Praxe manažera 34x |
Vydání: | Vyd. 1. |
ISBN: | 9788072268887 |
Vydáno v: | Brno |
Vystaveno: | po 18. září 2023 16:00 |
Číslo položky: | 643043 |
Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili.
Dozvíte se:
- jaké známe základní marketingové pojmy, co označují
- čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing
- co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité
- jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná
- jak sestavit marketingový plán
- jak provádět marketingový výzkum
Narozen 20. 12. 1946 v Brně. Sociolog. Muzikolog. Prof., PhDr., CSc., zabývá se výzkumy veřejného mínění. Syn dirigenta Mirka Foreta . Saxofonista. Autor rozhlasových a televizních pořadů. O populární a jazzové hudbě psal v 60. až 80. letech do denního i odborného tisku, včetně zahraničního a zámořského. Od roku 1990 se věnuje výhradně své odborné vědeckovýzkumné profesi. Pomáhal založit soukromé vysoké školy v Brně, Bratislavě a Znojmě.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem