Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Marketing : základy a principy

Petr Procházka, Miroslav Foret, Tomáš Urbánek

Computer Press | 2003

Kategorie:
Štítky:

Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: vii, 199
Jazyky: česky
Edice: Praxe manažera 34x
Vydání: Vyd. 1.
ISBN: 9788072268887
Vydáno v: Brno
Vystaveno: po 18. září 2023 16:00
Číslo položky: 643043

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili.

Dozvíte se:

- jaké známe základní marketingové pojmy, co označují
- čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing
- co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité
- jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná
- jak sestavit marketingový plán
- jak provádět marketingový výzkum

Komentáře ke knize
Miroslav Foret

Narozen 20. 12. 1946 v Brně. Sociolog. Muzikolog. Prof., PhDr., CSc., zabývá se výzkumy veřejného mínění. Syn dirigenta Mirka Foreta . Saxofonista. Autor rozhlasových a televizních pořadů. O populární a jazzové hudbě psal v 60. až 80. letech do denního i odborného tisku, včetně zahraničního a zámořského. Od roku 1990 se věnuje výhradně své odborné vědeckovýzkumné profesi. Pomáhal založit soukromé vysoké školy v Brně, Bratislavě a Znojmě.

Petr Procházka

Narozen 1960 v Praze. Básník a spisovatel. Ekonom, publikace z oboru bankovnictví.

Tomáš Urbánek

Narozen 21. 3. 1950 v Brně. Ing., ekonom, vysokoškolský pedagog, specializace na marketing, publikace z oboru.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Dárkové poukazy nově v nabídce.

Hledáte dárek pro náročné knihomoly?

Vybrat