Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů

Erik Du Plessis

Computer Press | 2011


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 256
Jazyky: česky
Překladatel: Jiří Fadrný
Vydání: Vyd. 1
ISBN: 978-80-251-3529-7 (brož.)
Vydáno v: Brno
Vystaveno: út 25. října 2022 15:24
Číslo položky: 425999

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama.

Komentáře ke knize
Erik Du Plessis

Autor knihy o reklamě a jejím působení.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Dárkové poukazy nově v nabídce.

Hledáte dárek pro náročné knihomoly?

Vybrat