Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 190 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Manažer 23x |
Vydání: | 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. |
ISBN: | 9788024705569 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | po 8. května 2023 13:00 |
Číslo položky: | 546144 |
Druhé, výrazně rozšířené a přepracované vydání. Čtivá a přitom velmi fundovaná knížka se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Autoři objasňují, co má dobrý reklamí text zachovávat a čeho se má vyvarovat. Radí, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Nově oproti prvnímu vydání se autoři věnují například důležitosti cílových skupin a umění získat si jejich náklonnost nebo vlastní technice tvůrčího psaní. Podrobněji rozebírají potřebné schopnosti autora-textaře nebo využití rytmu, rýmu a humoru v reklamním textu. Pojednání o tvorbě sloganů a reklamních textů většiny reklamních prostředků jsou rozšířená o nové příklady i teorii. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem