Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Jak psát reklamní text

Ivan Crha, Zdeněk Křížek

Grada | 2003


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 190
Jazyky: česky
Edice: Manažer 23x
Vydání: 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd.
ISBN: 9788024705569
Vydáno v: Praha
Vystaveno: po 8. května 2023 13:00
Číslo položky: 546144

Druhé, výrazně rozšířené a přepracované vydání. Čtivá a přitom velmi fundovaná knížka se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Autoři objasňují, co má dobrý reklamí text zachovávat a čeho se má vyvarovat. Radí, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Nově oproti prvnímu vydání se autoři věnují například důležitosti cílových skupin a umění získat si jejich náklonnost nebo vlastní technice tvůrčího psaní. Podrobněji rozebírají potřebné schopnosti autora-textaře nebo využití rytmu, rýmu a humoru v reklamním textu. Pojednání o tvorbě sloganů a reklamních textů většiny reklamních prostředků jsou rozšířená o nové příklady i teorii. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.

Komentáře ke knize
Zdeněk Křížek

Narozen 1952. PhDr., asistent fakulty žurnalistiky, časopisecké články.

Ivan Crha

Ing., autor publikací o reklamě.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Dárkové poukazy nově v nabídce.

Hledáte dárek pro náročné knihomoly?

Vybrat