Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 119 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Zdeněk Křížek |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 80-7169-308-1 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | pá 22. ledna 2021 11:01 |
Číslo položky: | 145611 |
Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat, jaké vlastnosti by měl mít, jak s ním pracovat a jak poznat dobrý text od špatného. Mnoho příkladů vám pomůže naučit se lépe prezentovat vaši firmu na veřejnosti. Dotisk v r. 1999, 2000.
Po promoci na VŠE v r. 1958 nastoupil do reklamní agentury Merkur v Praze, kde působil do r. 1992 v různých funkcích a nakonec jako vedoucí textového oddělení, které zahrnovalo v různých dobách cca 10 pracovníků . Součástí jeho práce bylo tvoření pravidelných rozhlasových reklamních relací pro různé interprety . Kromě toho napsal knihu Dědeček na scestí o míchání nealkoholických i alkoholických nápojů . V roce 1992 odešel z reklamní agentury Merkur do penze, dalších 10 let pracoval na volné noze jako organizátor festivalu reklamních filmů Alfa Video a autor reklamních textů.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem