Načítám...

Jak psát reklamní text

Ivan Crha, Zdeněk Křížek

Grada | 1998


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 119
Jazyky: česky
Překladatel: Zdeněk Křížek
Vydání: Vyd. 1
ISBN: 80-7169-308-1
Vydáno v: Praha
Vystaveno: pá 22. ledna 2021 11:01
Číslo položky: 145611

Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat, jaké vlastnosti by měl mít, jak s ním pracovat a jak poznat dobrý text od špatného. Mnoho příkladů vám pomůže naučit se lépe prezentovat vaši firmu na veřejnosti. Dotisk v r. 1999, 2000.

Ivan Crha

Po promoci na VŠE v r. 1958 nastoupil do reklamní agentury Merkur v Praze, kde působil do r. 1992 v různých funkcích a nakonec jako vedoucí textového oddělení, které zahrnovalo v různých dobách cca 10 pracovníků . Součástí jeho práce bylo tvoření pravidelných rozhlasových reklamních relací pro různé interprety . Kromě toho napsal knihu Dědeček na scestí o míchání nealkoholických i alkoholických nápojů . V roce 1992 odešel z reklamní agentury Merkur do penze, dalších 10 let pracoval na volné noze jako organizátor festivalu reklamních filmů Alfa Video a autor reklamních textů.

Zdeněk Křížek

Narozen 1952. PhDr., asistent fakulty žurnalistiky, časopisecké články.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Výhodné komplety

Kupte knihy hromadně za výhodné ceny!

Procházet