Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 248 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Libuše Mohelská |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788026500025 |
Vydáno v: | Brno |
Vystaveno: | pá 30. září 2022 8:51 |
Číslo položky: | 410365 |
Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování.
V knize Jak cool značky zůstávají hot naleznete:
• praktické rady a konkrétní tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y,
• případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea, PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi's,
• tvůrčí a účinné nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními spotřebiteli,
• rady, jak navázat kontakt s novou generací,
• inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na mladé.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem