Stav: |
Velmi dobrý, lehce ušpiněná zadní obálka
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná s obálkou |
Počet stran: | 388 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Marta Jüttnerová |
Edice: | Knihy Omega 444x |
ISBN: | 9788073904340 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | po 27. listopadu 2023 15:03 |
Číslo položky: | 702216 |
Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů.Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát.
Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí.
A sice:Jaké jsou vaše vítězné cíle?
Kde budete hrát?
Jak způsobem chcete vyhrát?
Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete?
Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?
Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.
Professor Roger Martin je spisovatel, strategický poradce a současná světová jednička mezi mysliteli v byznysu. Je též bývalý děkan a současný ředitel katedry Martin Prosperity Institute na ekonomické fakultě Univerzity v Torontu v Kanadě. V roce 2017 jej Thinkers50 označil jako světovou jedničku mezi mysliteli v byznysu v pololetním žebříčku nejvlivnějších globalních myslitelů v byznysu. Napsal zatím 11 knih, je důvěryhodným strategickým poradcem generálních ředitelů mezinárodních firem jako Procter & Gamble, Lego, IDEO a Verizon. Kanaďan z Wallensteinu, Ontario, vystudoval Harvard College se zaměřením na ekonomiku a získal titul MBA na Harvardské obchodní škole .
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem