Stav: |
Dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | ix, 100 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Business books 30x, Evropská unie 7x |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 80-7226-203-3 (brož.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | po 6. února 2023 11:50 |
Číslo položky: | 491291 |
Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české podniky, stejně jako ostatní evropské firmy prosperovat v rámci ES, musí se naučit co nejpřesněji předjímat potřeby, požadavky a následnou poptávku evropského zákazníka, jehož pozice se logicky s rozšiřující nabídkou stále upevňuje a jehož nároky tím stoupají. Na okruh této marketingové problematiky reagoval kolektiv autorů Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka, vysokoškolští učitelé v Brně vytvořením publikace, kterou držíte v ruce. Čím je pro vás užitečná? Najdete v ní informace o postupující globalizaci evropského trhu a jejím promítnutí do oblasti práva, konkrétní analýzy a příklady chování evropského spotřebitele, ukázky, jaké jsou marketingové strategie významných evropských firem a jaké cíle si tyto firmy vytyčují v oblasti marketingu. V poslední kapitole autoři rozebírají problematiku a budoucnost evropského zemědělství a potravinářského průmyslu. Kniha je jednou ze sedmi z tzv. řady EU vstup do Evropy se stává stále hmatatelnější skutečností a vyvolává řadu otevřených otázek v oblasti ekonomiky, obchodu, práva, marketingu ad. Na požadavek jejich komplexnějšího zpracování reagovali autoři odborníci z vysokých škol v Brně a následně potom i vydavatel Computer Press a.s.
Narozen 20. 12. 1946 v Brně. Sociolog. Muzikolog. Prof., PhDr., CSc., zabývá se výzkumy veřejného mínění. Syn dirigenta Mirka Foreta . Saxofonista. Autor rozhlasových a televizních pořadů. O populární a jazzové hudbě psal v 60. až 80. letech do denního i odborného tisku, včetně zahraničního a zámořského. Od roku 1990 se věnuje výhradně své odborné vědeckovýzkumné profesi. Pomáhal založit soukromé vysoké školy v Brně, Bratislavě a Znojmě.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem