Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

C. K Prahalad, Venkatram Ramaswamy

Management Press | 2005


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Pevná s obálkou
Počet stran: 277
Jazyky: česky
Překladatel: Irena Grusová
Edice: 14. svazek ed. Knihovna světového managementu 4x
Vydání: Vyd. 1
ISBN: 80-7261-126-7 (váz.)
Vydáno v: Praha
Vystaveno: út 23. srpna 2022 8:52
Číslo položky: 386888

Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.

Komentáře ke knize
C. K Prahalad

Indický profesor podnikové správy univerzity v Michiganu.

Venkatram Ramaswamy

Profesor marketingu, počítačů a informačních systémů na Michiganské universitě.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Výhodné komplety

Kupte knihy hromadně za výhodné ceny!

Procházet