Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Pevná s obálkou |
Počet stran: | 277 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Irena Grusová |
Edice: | 14. svazek ed. Knihovna světového managementu 4x |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 80-7261-126-7 (váz.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | út 23. srpna 2022 8:52 |
Číslo položky: | 386888 |
Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem