Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 158 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | 1 |
ISBN: | 80-7261-056-2 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | út 28. července 2020 11:56 |
Číslo položky: | 109637 |
Nové vydání knihy Ivana Bureše a Pavla Řehulky 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku je stejně jako vydání předchozí volným pokračováním veleúspěšného Burešova bestselleru 10 zlatých pravidel prodeje. Autoři v nové knize přenášejí těžiště své pozornosti na podmínky vytváření a dlouhodobého udržování dobrých vztahů se zákazníky. Jsou totiž přesvědčeni, že i v době mocných, počítačem integrovaných marketingových nástrojů o našem obchodním úspěchu rozhoduje – spolu s novým důrazem na pojetí produktu jako komplexu služeb – především vnímavý lidský přístup a „investice“ do budování vztahů a komunikace se zákazníky, že – obrazně řečeno – i v „digitálním“ věku musí někdo „prošlapat podrážky“ a že naším nejlepším obchodním zástupcem bude nadšený zákazník, jemuž poskytneme neobyčejnou nákupní zkušenost, kterou si prostě nedokáže nechat pro sebe...
Ivan Bureš je vyhledávaným marketingovým specialistou, který své zkušenosti sbíral 17 let na náročných trzích USA a Kanady. Pravidelně přednáší prodejcům po celé ČR a poradensky spolupracuje s firmami místního, regionálního a celonárodního významu . Je úspěšným autorem řady praktických publikací o prodeji a marketingu a patří mezi kmenové autory nakladatelství Management Press.
Absolvent australské Murdoch University, autor publikace Úspěšná propagace, spoluautor 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku a tvůrce audioprogramu 100 osvědčených způsobů, jak oživit klesající prodej. Jako konzultant aktivně pomáhá českým a slovenským firmám zvyšovat prodej prostřednictvím technik, které "stojí minimum a přinášejí maximum".
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem