Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná s obálkou |
Počet stran: | 239 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Hana Škapová |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 80-7261-108-9 (váz.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | pá 22. října 2021 11:13 |
Číslo položky: | 234190 |
Jeden ze zakladatelů a někdejší generální ředitel světové sítě reklamní a komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivost k rozvoji podniků a značek. Nestačí vytvářet reklamy, je třeba přicházet s "tvůrčími podnikatelskými nápady", propojujícími reklamní, marketingové a podnikatelské strategie a vytvářejícími nové podnikatelské příležitosti. Kniha obsahuje řadu příkladů úspěšných kampaní a podnikatelských strategií založených právě na využití tvůrčího myšlení a konceptu tzv. Creative Business Ideas®.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem