Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 152 |
Jazyky: | česky , slovensky , anglicky |
Vydání: | 1. |
ISBN: | 978-80-270-2958-7 |
Poznámka: | podpisy autorů |
Vystaveno: | čt 2. prosince 2021 12:47 |
Číslo položky: | 251685 |
Nová kniha autorů Josefa Podzimka, Petra Formana a Tomáše Kolaříka je vhodná pro zájemce o vodní cesty, plavbu a techniku. Kniha popisuje historii, současnost, ale především přednosti vodního koridoru Dunaj-Odra-Labe. Detailně jsou popsány výhody vnitrozemské vodní dopravy a pro porovnání a vysvětlení, že se nejedná o megalomanský projekt, jsou popsány aktuální projekty vodních cest ve světě – mj. německý průplav Rýn-Mohan-Dunaj, francouzský průplav Seina-sever, ruské průplavy spojující pět moří, čínský Císařský průplav nebo námořní Panamský a Suezský průplav.
Josef Podzimek je český stavební inženýr a podnikatel. 28. října 2008 obdržel z rukou prezidenta republiky státní ocenění Medaile Za zásluhy III. stupně. Po druhé světové válce se stal členem skautského oddílu a získal přezdívku Egil. Vystudoval průmyslovou školu stavební a následně fakultu inženýrského stavitelství. Tam posléze působil mezi lety 1958 a 1961 jako asistent. Posléze pracoval v podniku Labe-Vltava a později také na povodí Dolní Vltava. Od roku 1968 do roku 1990 pracoval v podniku Povodí Vltavy. Mezi lety 1990 a 1994 působil jako ředitel společnosti Ekotrans Moravia a od roku 1994 působil jako jednatel rodinné firmy v Třešti. Mezi jeho koníčky patří krom jiného i fotografování.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem