Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 175 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Pavel Kočička |
Edice: | Základy designu 1x |
Vydání: | 1 |
ISBN: | 978-80-251-2967-8 |
Vydáno v: | Brno |
Vystaveno: | čt 27. října 2022 12:27 |
Číslo položky: | 427476 |
Typografie je tím, co dává textu vizuální podobu. Vhodným výběrem písma můžete u čtenáře dosáhnout neutrálního efektu, nebo vzbudit jeho emoce: navodit třeba umělecký, politický či filozofický dojem, nebo dokonce vyjádřit charakter člověka či organizace. Škála písem sahá od jednoduchých tvarů, vhodných pro rozsáhlejší texty, až po úchvatnější písma, která na sebe strhávají pozornost a používají se proto v titulcích a v reklamě. Kniha určená začínajícím studentům i zkušeným designérům, se noří do hloubi tajů typografie a na skutečných příkladech detailně představuje nejrůznější podoby jejího využití v oblasti kreativního designu. Upraveno pro české prostředí.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem