Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Grafický design - typografie

Gavin Ambrose, Paul Harris

Computer Press | 2010


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 175
Jazyky: česky
Překladatel: Pavel Kočička
Edice: Základy designu 1x
Vydání: 1
ISBN: 978-80-251-2967-8
Vydáno v: Brno
Vystaveno: čt 27. října 2022 12:27
Číslo položky: 427476

Typografie je tím, co dává textu vizuální podobu. Vhodným výběrem písma můžete u čtenáře dosáhnout neutrálního efektu, nebo vzbudit jeho emoce: navodit třeba umělecký, politický či filozofický dojem, nebo dokonce vyjádřit charakter člověka či organizace. Škála písem sahá od jednoduchých tvarů, vhodných pro rozsáhlejší texty, až po úchvatnější písma, která na sebe strhávají pozornost a používají se proto v titulcích a v reklamě. Kniha určená začínajícím studentům i zkušeným designérům, se noří do hloubi tajů typografie a na skutečných příkladech detailně představuje nejrůznější podoby jejího využití v oblasti kreativního designu. Upraveno pro české prostředí.

Komentáře ke knize
Gavin Ambrose

Britský grafický designér, práce o desingu, obchodních značkách a obalech, o práci reklamních agentur.

Paul Harris

Britský novinář a editor mezinárodních periodik v Londýně a New Yorku, spoluautor knih o designu obalů a všeobecných principech designu.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Google Logo Google Star
4.6 zákaznické recenze

Potřebujete místo v knihovně?

Prodejte své knihy přes aplikaci Booxy!

Zjistit cenu