Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Chci nahoru - úspěch vyžaduje systém, napřed zapomeňte na všechna pravidla

Edgar K Geffroy

Management Press | 2001


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 186
Jazyky: česky
Překladatel: Jiří Pondělíček
Vydání: Vyd. 1
ISBN: 80-7261-057-0 (brož.)
Vydáno v: Praha
Poznámka: obálka Petr Foltera
Vystaveno: čt 28. ledna 2021 13:03
Číslo položky: 147690

Autor razí teorii, že zatímco v 80. a 90. letech bylo nutno získávát zákazníky, nyní, počátkem 21. století, jde o jejich udržení (clienting). K tomu připojuje výklad obecných zásad jak si vysnít bohatsví a jak ho dosáhnout vyplňováním mezer trhu, výrobou, službou, obchodem. Dále zdůrazňuje podnikatelovu píli, skromnost, vyrtvalost a nutnost každých tisíc dní inovovat výrobní a obchodní program. Nepřehlednost knihy je jejím kladem: nutí čtenáře k výpiskům a k uvažování nad přečteným. 20020426 kuhrl G7b1; G9f1; L2b

Komentáře ke knize
Edgar K Geffroy

Úspěšný německý autor a odborník - pracoval v posledních 20 letech jako osobní poradce mnoha firem, z nichž většina dosáhla mimořádných zvýšení obratu. Například v letech 1996-1999 zvýšil obrat firmy Rothmann & Cie AG, kde působí jako člen dozorčí rady, z 18 na 180 milionů DM - a to díky své koncepci clientingu, založené na zkušenosti, že o zákazníky není třeba jen pečovat, je nutné se snažit je nadchnout či ohromit např. novými nápady a co nejvíce je k sobě přitáhnout. Je autorem mnoha úspěšných knih o prodeji, které vyšly ve 25 zemích světa, mimo jiné např. "Klíč k prodejním úspěchům" a "Zákazník - náš protivník, nebo partner?".

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Nevíte co číst?

Pošleme vám knihu z vašeho oblíbeného žánru jen za 29 Kč.

Zjistit více