Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 186 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Jiří Pondělíček |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 80-7261-057-0 (brož.) |
Vydáno v: | Praha |
Poznámka: | obálka Petr Foltera |
Vystaveno: | čt 28. ledna 2021 13:03 |
Číslo položky: | 147690 |
Autor razí teorii, že zatímco v 80. a 90. letech bylo nutno získávát zákazníky, nyní, počátkem 21. století, jde o jejich udržení (clienting). K tomu připojuje výklad obecných zásad jak si vysnít bohatsví a jak ho dosáhnout vyplňováním mezer trhu, výrobou, službou, obchodem. Dále zdůrazňuje podnikatelovu píli, skromnost, vyrtvalost a nutnost každých tisíc dní inovovat výrobní a obchodní program. Nepřehlednost knihy je jejím kladem: nutí čtenáře k výpiskům a k uvažování nad přečteným. 20020426 kuhrl G7b1; G9f1; L2b
Úspěšný německý autor a odborník - pracoval v posledních 20 letech jako osobní poradce mnoha firem, z nichž většina dosáhla mimořádných zvýšení obratu. Například v letech 1996-1999 zvýšil obrat firmy Rothmann & Cie AG, kde působí jako člen dozorčí rady, z 18 na 180 milionů DM - a to díky své koncepci clientingu, založené na zkušenosti, že o zákazníky není třeba jen pečovat, je nutné se snažit je nadchnout či ohromit např. novými nápady a co nejvíce je k sobě přitáhnout. Je autorem mnoha úspěšných knih o prodeji, které vyšly ve 25 zemích světa, mimo jiné např. "Klíč k prodejním úspěchům" a "Zákazník - náš protivník, nebo partner?".
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem